انسان متألهمبانی الگوی اجتماعی سنجش دینداری در ایران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 93-116]
انقلاب اسلامیفراتحلیل پژوهشهای بعد از انقلاب اسلامی در موضوع آموزش زنان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 171-199]
ایدئولوژیمدلی برای مطالعه «دینگریزی» در ایران [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-30]
ایکرزتبیین شرطبندیهای ورزشی دانشجویان دانشگاههای شهر رشت از دیدگاه نظریه یادگیری اجتماعی ایکرز [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 115-148]
ب
بخش دولتیسازوکارهای ارتقاء مسئولیت ذهنی کارکنان سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران؛ بررسی شکاف بین وضع موجود و مطلوب [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 79-113]
بدحجابیگونهشناسی ذهنیتهای خطمشیگذاران و مجریان درباره مدیریت مواجهه با بدحجابی در ایران؛ پژوهشی مبتنی بر روششناسی کیو [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-39]
بومی کردن تکنولوژینقد انتقال تکنولوژی از منظر فلسفه تکنولوژی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 137-149]
پ
پارادایم وحدت علومنقد اخلاقی و اجتماعی پارادایم زیستْپزشکی؛ با تأکید بر تعامل علوم پزشکی و علوم انسانی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 31-77]
پایدیاواکاوی مفهوم «پایدیا» و دستاوردهای آن برای آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 175-201]
پزشکی مدرننقد اخلاقی و اجتماعی پارادایم زیستْپزشکی؛ با تأکید بر تعامل علوم پزشکی و علوم انسانی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 31-77]
پژوهشفراتحلیل پژوهشهای بعد از انقلاب اسلامی در موضوع آموزش زنان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 171-199]
پژوهش ترکیبیسازوکارهای ارتقاء مسئولیت ذهنی کارکنان سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران؛ بررسی شکاف بین وضع موجود و مطلوب [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 79-113]
پیروی دینیمدلی برای مطالعه «دینگریزی» در ایران [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-30]
ت
تبلیغ دینیتحلیل جامعهشناختی جهتگیری تبلیغ دینی نسبت به امر سلامت/ مورد مطالعه: مبلغان و مخاطبان سخنرانیهای مذهبی شهر قم [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 67-91]
تحمل پریشانیتأثیر ادراک طرد ـ پذیرش و کنترل والدین بر هوش اخلاقی و تحمل پریشانی [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 155-169]
تخصصفنسالاری در سیاستگذاریِ علم و تکنولوژی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 25-43]
تسننمناسبات فقه و سیاست در مکتب اصفهان [دوره 9، شماره 36، 1395، صفحه 87-112]
توسعهفنسالاری در سیاستگذاریِ علم و تکنولوژی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 25-43]
ج
جامعهپذیرینقد اخلاقی و اجتماعی پارادایم زیستْپزشکی؛ با تأکید بر تعامل علوم پزشکی و علوم انسانی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 31-77]
جنبشهای دینی جدیدمدلی برای مطالعه «دینگریزی» در ایران [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-30]
جهانیشدنواکاوی مفهوم «پایدیا» و دستاوردهای آن برای آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 175-201]
جهتگیری مذهبیتأثیر زیارت بر ابعاد مثبت و منفی احساس تنهایی دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 117-153]
چ
چالشهاواکاوی مفهوم «پایدیا» و دستاوردهای آن برای آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 175-201]
ح
حجیتحجیت در اجتهاد نظامساز؛ با تأکید بر آراء آیتالله سیدمحمدباقر صدر [دوره 9، شماره 36، 1395، صفحه 43-60]
حکومتدرآمدی بر فراگردها و مبادی تصدیقیه نظامسازی فقهی؛ با تأکید بر آراء آیتالله سیدمحمدباقر صدر [دوره 9، شماره 36، 1395، صفحه 133-157]
حوزه عمومیرابطه علم و فنّاوری از منظر سیاستگذاری، آموزش مهندسی و حوزه عمومی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 45-61]
خ
خطمشیگذارانگونهشناسی ذهنیتهای خطمشیگذاران و مجریان درباره مدیریت مواجهه با بدحجابی در ایران؛ پژوهشی مبتنی بر روششناسی کیو [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-39]
خلوتشبکههای اجتماعی و خلوت انسانی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 63-89]
خودمحوریفهم زمینه و پیامدهای مصادره تجربه با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 41-65]
دروننگری همدلانهفهم زمینه و پیامدهای مصادره تجربه با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 41-65]
دستاوردهاواکاوی مفهوم «پایدیا» و دستاوردهای آن برای آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 175-201]
دکتریننظام مدیریتی فقه و فرآیند سیاستگذاری و طرحریزی [دوره 9، شماره 36، 1395، صفحه 7-41]
دینمبانی الگوی اجتماعی سنجش دینداری در ایران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 93-116]
دینمدلی برای مطالعه «دینگریزی» در ایران [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-30]
دینتغییر اخلاق کسب و کار در بازار؛ مورد مطالعه: بازاریان شهر بابل [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 149-174]
دینداریمبانی الگوی اجتماعی سنجش دینداری در ایران [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 93-116]
دینداریمدلی برای مطالعه «دینگریزی» در ایران [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 7-30]
ذ
ذهنیّتگونهشناسی ذهنیتهای خطمشیگذاران و مجریان درباره مدیریت مواجهه با بدحجابی در ایران؛ پژوهشی مبتنی بر روششناسی کیو [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-39]
ر
رسانههای سنتیتحلیل جامعهشناختی جهتگیری تبلیغ دینی نسبت به امر سلامت/ مورد مطالعه: مبلغان و مخاطبان سخنرانیهای مذهبی شهر قم [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 67-91]
روششناسی کیوگونهشناسی ذهنیتهای خطمشیگذاران و مجریان درباره مدیریت مواجهه با بدحجابی در ایران؛ پژوهشی مبتنی بر روششناسی کیو [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-39]
روش کیووضعیت فرهنگی جامعه از منظر متولیان فرهنگ؛ مورد مطالعه: مدیران و فعالان فرهنگی استان همدان [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 235-266]
ز
زنانفراتحلیل پژوهشهای بعد از انقلاب اسلامی در موضوع آموزش زنان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 171-199]
زیارتتأثیر زیارت بر ابعاد مثبت و منفی احساس تنهایی دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 117-153]
س
سلامتتحلیل جامعهشناختی جهتگیری تبلیغ دینی نسبت به امر سلامت/ مورد مطالعه: مبلغان و مخاطبان سخنرانیهای مذهبی شهر قم [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 67-91]
سلامت جامعنگرنقد اخلاقی و اجتماعی پارادایم زیستْپزشکی؛ با تأکید بر تعامل علوم پزشکی و علوم انسانی [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 31-77]
سیاستگذاریفنسالاری در سیاستگذاریِ علم و تکنولوژی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 25-43]
سیاستگذاریرابطه علم و فنّاوری از منظر سیاستگذاری، آموزش مهندسی و حوزه عمومی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 45-61]
سیاستگذارینظام مدیریتی فقه و فرآیند سیاستگذاری و طرحریزی [دوره 9، شماره 36، 1395، صفحه 7-41]
سیاستگذاریحجیت در اجتهاد نظامساز؛ با تأکید بر آراء آیتالله سیدمحمدباقر صدر [دوره 9، شماره 36، 1395، صفحه 43-60]
سیستم اجتماعی تکنیکینقد انتقال تکنولوژی از منظر فلسفه تکنولوژی [دوره 9، شماره 34، 1395، صفحه 137-149]
کارگزاران فرهنگیتحلیل جامعهشناختی جهتگیری تبلیغ دینی نسبت به امر سلامت/ مورد مطالعه: مبلغان و مخاطبان سخنرانیهای مذهبی شهر قم [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 67-91]
کدگذاریسازوکارهای ارتقاء مسئولیت ذهنی کارکنان سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران؛ بررسی شکاف بین وضع موجود و مطلوب [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 79-113]
کنترل والدینتأثیر ادراک طرد ـ پذیرش و کنترل والدین بر هوش اخلاقی و تحمل پریشانی [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 155-169]
مجموعهنگریفقه حکومتی از منظر شهید صدر(ره)؛ با مروری بر ویژگیهای «فقه نظامات» [دوره 9، شماره 36، 1395، صفحه 61-86]
مدرنیتهفهم زمینه و پیامدهای مصادره تجربه با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 41-65]
مدیران دولتیگونهشناسی ذهنیتهای خطمشیگذاران و مجریان درباره مدیریت مواجهه با بدحجابی در ایران؛ پژوهشی مبتنی بر روششناسی کیو [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 7-39]
مدیریتنظام مدیریتی فقه و فرآیند سیاستگذاری و طرحریزی [دوره 9، شماره 36، 1395، صفحه 7-41]
مسئولیتپذیریسازوکارهای ارتقاء مسئولیت ذهنی کارکنان سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران؛ بررسی شکاف بین وضع موجود و مطلوب [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 79-113]
مسئولیت ذهنیسازوکارهای ارتقاء مسئولیت ذهنی کارکنان سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران؛ بررسی شکاف بین وضع موجود و مطلوب [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 79-113]
مسئولیت عینیسازوکارهای ارتقاء مسئولیت ذهنی کارکنان سازمانهای خدمات عمومی شهر تهران؛ بررسی شکاف بین وضع موجود و مطلوب [دوره 9، شماره 35، 1395، صفحه 79-113]
مصادره تجربهفهم زمینه و پیامدهای مصادره تجربه با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 33، 1395، صفحه 41-65]